Gallant Unicorn

Nu är det Nadine's tur...

Jag funderade på om jag skulle försöka bli vän med Spirit på mina andra konton med,
hittills har jag bara varit inne på Nadine och gjort några få uppdrag med spirit...
 
Jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag kommer orka logga in så pass ofta/sitta inloggad så länge att jag kommer kunna hjälpa Spirit tillräckligt ofta för att han ska vilja flytta hem till Nadine. Vi får se helt enkelt. 
Hur ligger ni till med Spirit? Om ni ens är intresserade av honom alltså :)

Kommentarer
Postat av: Carla Friendhill

Jag är populär med han! Men jag tänker inte köpa han. Jag gör det mest för att man får xp till karaktären och för att jag vill då den lilla hatten till hästen!

2017-05-15 @ 14:18:26
Postat av: Ebba Highland

Jag har nästan inte gjort några uppdrag med honom alls men är för fattig för att "köpa" honom så orkar inte riktigt lägga tid på honom men skulle gärna vilja ha han, så fin💗😻😻🙈
Kram❤️
/Ebba Highland

2017-05-15 @ 15:55:01
Postat av: EvaBunnyland

Tycker uppdragen och idén var väldigt intressanta faktiskt! Jag tyckte det var en jätterolig idé, men jag har just köpt en annan häst så jag har inte råd, plus att vad skulle jag göra med honom? Man levlar och åker på uppdrag med hästarna, och kanske tar några bilder. Han är redan level 15 så jag kan inte levla honom. Visst vore det mysigt med Spirit i stallet! Men jag ska inte köpa...

2017-05-15 @ 16:01:06
Postat av: Sigrid Bunnyroaf

Tycker iden och uppdragen var riktigt roliga faktiskt, och lite kluriga! Jag är populär, men få se om jag köper honom, kommer nog vänt ett tag. Och sen vill jag ju åt den där hatten också:)

Kram från Sigrid Bunnyroad

2017-05-15 @ 17:54:14
Postat av: Renee E

Jag tyckte uppdragen var roliga, och Spirit står i mitt stall sen två dagar tillbaka!

2017-05-15 @ 21:10:47
Postat av: Anonym

Jag gör uppdragen med Spirit så ofta jag kan! Jag tänker inte köpa honom utan jag gör det mest för xp och för att det är lite mysigt att springa runt och leta efter honom!xD <3

2017-05-17 @ 07:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: