Gallant Unicorn

Nu är det slut på latheten!

Jag har mer eller mindre struntat i intervjuerna eftersom det krånglat så mycket med de tidsinställda inläggen. Dessutom så kommer inte mina kommentarer i ordning efter datum längre av någon anledning...
Så jag har helt enkelt inte orkat lägga energi på det. Nu tänkte jag publicera två intervjuer per dag och se om de tidsinställda inläggen kommer upp som de ska. Gör de inte det nu så struntar jag faktiskt i hela grejen... Men, ett sista försök först! Eftersom kommentarerna inte kommer i ordning så kommer inte intervjuerna göra det heller, det betyder att en intervju som kom in förra veckan kan komma före en som kom in föra månaden. Eftersom några av intervjuerna är väldigt gamla nu så kanske inte allt som står i dem stämmer helt, men jag kommer att skriva datumet då jag fick in den uppe vid namnet på den som skickade in svaren.
 
Det här är vad jag har att ta itu med, önska mig lycka till haha!
 
 

Kommentarer
Postat av: My Fardawn

åh jeg håper virkelig det ordner seg, det er så gøy å lese intervjuer! elsker bloggen din! :D

2017-05-08 @ 21:10:45
Postat av: Eva Bunnyland

Åååh hoppas det blir bra! ^^ Oj 112 kommentarer haha!

2017-05-09 @ 16:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: