Gallant Unicorn

Sadelväskor och ekorrar!

Jag förstår inte vad det är för fel på de tidsinställda inläggen, ibland fungerar de hur bra som helst och kommer upp när de ska. Men många gånger publiceras inläggen BAKÅT i tiden istälelt för framåt trots att jag klickar i det exakta datumet som de ska komma upp... Morr! Därför blir det kaos med intervjuerna och även det här inlägget som jag tänkte kasta upp igår men som inte kom upp alls -_-
 
Aja, hur som helst... Det jag tänkte visa er igår var mina nya husdjur!
Jag som alltid säger ''jag har aldrig med mina husdjur'' köpte två stycken ekorrar, de var ju så söta!
Först så köpte jag den här sötnosen i onsdags:
 
Sen igår så sprang jag och köpte den här med:
 (Ser han inte sjukt nöjd ut eller?)
 
Dock så köpte jag ingen ny sadelväska.
De såg väldigt fina ut i butiken men av någon anledning så kunde jag inte se dem på hästen hur jag än placerade mig vid butiken. Jag vet inte om det var jag som var sämst men jag stod där i säkert fem minuter och försökte se väskorna på hästen men det gick bara inte! Det var som att väskan inte visades på hästen när jag väl fick till en bra vinkel? Det här var den enda vinkeln som jag såg väskan i och det var inte bra nog för mig så jag väntar nog med att titta på väskor... Men, de ser som sagt väldigt fina ut!
Köpte ni någon väska eller ekorre?
 
Sen började jag så klart med att bygga upp ryktet med Jamie också!
Så kul att ha något att jobba för igen, tack SSO! :D
 (FYI Jamie så har jag jobbat på pizzeria, jag kan faktiskt redan baka pizza! ^^)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vars köper man ekorrarna?

Svar: Firgrove :)
ssohaley.blogg.se

2017-05-26 @ 14:27:36
Postat av: Anonym

Tips: Galoppera fram till butiken, klicka "x" och sväng åt något håll, innan hästen kommit ur sliding stop så klickar du på butiken, fortsätter svänga, och sen ska du få annan kameravinkel! Kan ta ett par försök innan du får till det dock.

2017-05-26 @ 16:05:01
Postat av: Signe Swordstar

Jag köpte den svarta ekorren men den bruna försvann så jag kunde inte har den :(

2017-05-26 @ 17:18:56
Postat av: Alva Lionrock

Ja, visst är det jobbigt det där med vinkeln på sadelväsksbutiken!? Blev så irriterad på den att jag helt enkelt lät bli att köpa någon alls!

2017-05-26 @ 22:05:51
Postat av: Alexis Waterstorm

Hade samma problem med att jag inte kunde se väskorna! Vet inte ens vad jag gjorde fel hahah

2017-05-26 @ 23:05:22
Postat av: Eva Bunnyland

Jamie, jag bakar pizza varje fredag hemma, jag VET hur man gör!!!

Jag köpte den "röda" ekorren (tyckte dom andra var alldeles för dyra haha x)) och för mig så kunde jag inte se ekorren rakt! Bara från sidan och från vänster, alltså från fel håll, så det enda sättet jag kunde se ekorren ordentligt var från sidan! Jättekonstigt! Men jag tyckte dom var söta ändå så japp x)
Köpte inte heller någon sadelväska, tyckte dom flesta var fina men fastnade inte direkt speciellt för någon... Men kanske kommer köpa i framtiden!

2017-05-27 @ 19:17:52
Postat av: Meja Starbridge

Jag tycker den vita ekorren är lite creepy, den planerar typ Jorviks undergång... Haha bara skämta, alla är fett söta, men skulle kanske inte köpa den vita om jag fick välja x))

2017-05-29 @ 07:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: