Gallant Unicorn

Bilder på Pandoria del 1

På Facebook så händer det ofta att spelare efterfrågar bilder för att redigera.
Så jag tänkte att jag skapar en kategori med bilder som det är fritt fram att spara från min blogg!
Jag skulle ju uppskatta om ni skriver att bilden är från mig, men jag kommer inte att hota er med polisen om ni inte gör det. Jag känner att det ändå är så lätt att bara ta en bild utan tillåtelse, så jag ger er helt enkelt tillåtelse att ta bilder från den här kategorin! Som sagt, jag blir glad om ni skriver att ni tagit originalbilden från min blogg men det är inget måste! Ha så roligt med bilderna! ❤
 
Bilderna är tagna vid det första tillfället vi fick besöka Pandoria, 
alla de här bilderna är tagna under uppdrag. Därför är det svarta kanter på dem :)
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Såå fina bilder!😻 Tycker pandorna och uppdragen runt är så himla välgjort👍🏼❤️

2017-11-18 @ 10:48:33
Postat av: Ebba Highland

Du kommer nog bli glad om du rensar din brevlåda i spelet (den är full). Puss❤️

Svar: Haha men igeeeen? Rensade den nyss haha! Tack för att du sa till :)
ssohaley.blogg.se

2017-11-18 @ 22:23:12
Postat av: Ebba Highland

Ja, igen! Du är populär Janni <3

2017-11-19 @ 00:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: