Gallant Unicorn

En ny frisyr

Jag ledsnade på att min frisyr som jag tidigare älskat bara buggade ur och skiftade färg så idag bytte jag.
 Jag älskar de fina detaljerna i de nya frisyrerna som kom, lite tråkigt att alla detaljer inte syns när man har hjälm på sig. Men, det är en sån otrolig skillnad på håret! Bra jobbat Starstable! :D
 
Plötsligt ser den förra frisyren platt och livlös ut. Men kolla det buggade håret?
 Oooooch, är det bilder på Mistfall vi ser där i bakgrunden?
Skulle bli så glad om man kunde åka med transporterna från Silvergladeområdet till det nya området!
(Syftar på att transporten är rosa haha!)

Kommentarer
Postat av: Alice Emeraldrain

Läääängtaaaaaar!!!😱😱😱😱💖💖💖😍😍😍😍

2017-11-16 @ 07:15:42
Postat av: Eva Bunnyland

Mistfall kommer tydligen i december *-*
Mitt hår buggade också, och när jag hade lite "kortare" byxor på mig syntes mitt ben genom stövlarna så jag fick byta byxor DX Köpte den andra stilen alltså den som du inte köpte, och mörkbrunt. Väldigt ovant, men snyggt, detaljrikt och realistiskt!

2017-11-16 @ 17:35:24 - http://ssoeva.blogg.se/
Postat av: Eva%20Bunnyland

Synd bara att flätorna på frisyren som jag köpte knappt syns under hjälmen :/

2017-11-16 @ 17:35:55 - http://ssoeva.blogg.se/
Postat av: Rosemary ponyfoot

Sååå taggad på nytt område <3:)

2017-11-16 @ 18:16:19
Postat av: Juana Diamondrider

Tycker frisyrerna ser så " bulliga" ut utan hjälm😐...Annars är de fina😍

2017-11-16 @ 20:27:55
Postat av: Denise

Håller med Juana!

2017-11-17 @ 13:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: