Gallant Unicorn

Intervju med Alyssa Masternight

Alyssa Masternight - 09 nov
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Jag har spelat ungefär sedan spelet skapades. 

Är du StarRider? 
Japp life time 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Är för tillfället klubblös. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej aldrig älskar min starthäst. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Spelar inte lika ofta som förr längre men när jag väl spelar spelar jag ca 1-5 timmar. 

Spelar du några andra spel? 
Ja, jag spelar Minecraft, howrse och roblox 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Mina vänner och hästar 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Jag har min starthäst Rosemaster och min älskade Morganhäst Darkflame 

Har du någon förebild i spelet? 
Lite olika men dig måste jag nog säga. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Lite olika, ibland lyssnar jag på dina levlingshäng och ibland pratar jag med kompisar. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Det varierar 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag läser din men inte så många andra. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Gotlandsruss eller någon annan ras skulle vara trevligt! 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Jadu.. Ingen aning 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Det varierar 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Såg en annons om det på spela.se :D 

Vart har du ditt hemstall? 
I firgrove för tillfället. 

Önskefunktion i spelet? 
Kunna longera och släppa och hästarna i hagen själv osv! 

// Puss puss Ally!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: