Gallant Unicorn

Intervju med Lucy Slowside

Lucy Slowside - 13 okt
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Jag har spelat sedan i början av oktober 2011, alltså ca 6 år. 

Är du StarRider? 
Ja, har varit Life Time StarRider i ca 3 år nu. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är medlem i en fantasik klubb (enligt mig) som heter Tame Eagles! Rekommenderar den verkligen!♥ 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Förmodligen hade jag valt en ny starthäst då jag inte gillar färgen annar är han min älskling! :D 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag försöker spela varje dag och spelar minst 1 halvtimme varje gång jag spelar så att säga. 

Spelar du några andra spel? 
Hmm, inte vad jag kommer på direkt så för tillfället nej. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Att ha vänner och spela för att det är kul, men såklart vara med klubben♥ 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Det är nog min silversvarta lilla Islandshäst Charmberry ♥ 

Har du någon förebild i spelet? 
Ehh, självklart.. DU! :D 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Har oftast l¨g volym från spelet och lyssnar på musik ibland eller på dina levlingshäng, så avslappnande. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Kan bara säga att det är en Dell vet inte så noga hehe. Fast en stationär da. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Din läser jag (absolut en rekommendation!), har läst Alicia Starnights blogg lite men hon är ju inaktiv nu satt aa. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Såklart en söt Connemara eller Akhal-Teke. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Åhh det är SSO´s första födelsedag, den var så härlig och det var så mysigt med aktiviterna i spelet haha♥ 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Blandning mellan hästsamlare och klubbens oseriösa och personen med dålig humor! Haha xD 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag såg en reklam när jag satt och spelade på en hemsida, och det var hästar och älskar ju liksom hästar satt jag tryckte in och såg att det var ett hästspel. Sedan frågade jag bara mamma och då började min historia i SSO. :D 

Vart har du ditt hemstall? 
I Fort Pinta just nu då det är smidigt. 

Önskefunktion i spelet? 
Att man ska kunna bjuda in vänner i sitt hemstall och att vi ska få inreda något rum eller så och kunna tvätta hästen i hemstallet. 

Måste bara få tillägga att du är f*n bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: