Gallant Unicorn

Ny vecka och nya tag

Hela den här helgen har gått åt till migrän, har inte orkat göra någonting i spelet...
Var inne några korta rundor men på grund av strul med vårt internet blev jag utloggad hela tiden och när jag väl var inne så hade jag sånt chattlagg att jag inte ens kunde prata med folk ehe...
Men, nu väntar en ny vecka med nya event med klubben. Den här veckan har Sofia Pinewood en klättervecka. Det ska bli spännade, förr så var jag ofta ute och klättrade på olika ställen i spelet men på senare tid har det inte blivit så mycket av det så vi får se hur det går! Har inte valt klätterhäst än så jag tänkte se om jag kan få komma in i spelet idag och fixa outfit och så vidare. Igår var jag inne en snabb sväng och tänkte fota lite till Instagram men jag blev utkastad efter en liten stund så fick inga bra bilder...
 
Charmigt värre ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: