Gallant Unicorn

Sååå, ingen snö men en underbar julby?

Jag var ju så taggad på ett snötäckt Jorvik, så jag tänker inte sitta och skriva att jag inte blev besviken över att det inte skulle komma någon snö alls i år... Jag sitter fortfarande och hoppas på att de ska skriva att de ändrat sig, och ja jag förstår så klart att de inte lär hända. Men ändå? Snööööön :(
 
Aja, eftersom de skrivit ut att de inte tänker lägga in någon snö så är det väl bara att gilla läget.
Julbyn är fantastisk! Den är så mysig och välgjord, gissa om jag vill bosätta mig där? 
Kommer skriva mer om själva julbyn och uppdragen så fort jag har lite mer tid!
 Snön, ljusen på husen (julklappsrim right there!) och det fantastiska norrskenet?
Och isen! Så rolig funktion när man kan drifta runt på isen med sina hästar!
 
Jag ska ta en massa bilder där och lägga till i min kategori med bilder som är fria att använda så fort jag får tiden att sitta och fixa med det. Snart är den här helvetesveckan över!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen Queenheart

Älskar verkligen hur man gliider på isen!! Och de gulliga nissarna, jag tycker de likna bruna Chauns.

2017-11-30 @ 21:38:24
Postat av: Eline Moonrain

Får man lov att ta de bilderna i detta inlägget om man skriver att de är från dig?

Svar: Ja det är okej :)
ssohaley.blogg.se

2017-12-01 @ 08:25:44
Postat av: Denise Dolphinblanket

Hej Haley!

Det är inte säkert du vet denna frågan men man kan ju kolla för förra året missa jag det:/ Vet du om sso har nån julkalender? Så som förra året? Tacksam för svar!❤️

Svar: Har inte hört något om det i år :/
ssohaley.blogg.se

2017-12-02 @ 19:54:28 - http://ssodenised.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: