Gallant Unicorn

Vill haaaa, helst allt!

Så snyggt!
Det här kom ut på spelets nyhetssida tidigare idag:
Jag älskar verkligen marinblåa ridkläder och hästsaker (så som schabrak, benskydd, lindor osv), så ni kan ju tänka er hur glad jag blev över den här västen! Kan knappt vänta! Jag ska inte till SIHS, det krockar helt med att jag ska flytta min riktiga ponny. Hade varit kul att åka men det går verkligen inte...
Men så som jag uppfattar det kommer alla kunna få västen? 
Hade blivit lite ledsen om man enbart kunde få den i spelet genom att köpa den riktiga västen. Hur snygg jag än tycker att den är så ingår inte spontanköp av västar i min hästsaksbudget just nu, det blir ju rätt dyrt när man måste köpa massa nya stallsaker inför en stallflytt ehe... Får hålla till godo med min piké som jag köpte under Black Friday-rean förra året, helt ärligt så har jag bara provat den riktiga tröjan. Den man fick i spelet när man köpte en piké har jag dock använt flitigt haha! 
(Hittade ingen bra bild på min piké, så visar er en från SSO istället. Vill btw fortfarande ha den där frisyren!!!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: