Gallant Unicorn

Ännu mer huvuduppdrag!

Trots att jag redan hade gjort uppdragen på ett konto så tvekade jag inte att hoppa in och livestreama med Sasha och göra dem en gång till, den här gången på Nadine! Även om det inte ens gått en dag sedan jag suttit och spelat igenom uppdragen (som faktiskt tog tiiiid, så himla kul med långa uppdrag!) så var det precis lika spännande att göra dem en andra gång! Av någon anledning gick jag med på att läsa upp uppdragen högt och jag vill minnas att jag även gav de olika karaktärerna röster? Haha kul var det i alla fall!
Så här såg det ut när jag kom in i Nadine's stall. Hästarna stod helt lösa i gången, vissa med utrustning på och hennes Welshponny hade även kört huvudet genom halsen på starthästen?
 
I morgon kommer jag att posta bilderna jag tog när jag gjorde uppdragen, det är såna där bilder som är fria för alla att spara och använda. Alltså såna bilder utan karaktären. Så vill ni inte bli spoilade med uppdragen så får ni låta bli att läsa här från och med i morgon tills ni gjort dem haha, dock så är det inte bilder på själva uppdragen utan mer på omgivningarna :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ASSÅ ÄLSKA UPPDRAGEN :D

2017-10-19 @ 14:27:07
Postat av: Rosemary Ponyfoot

Jag är såå glad över att det har kommit nya huvuduppdrag <3 jag ska nog göra huvuduppdragen på mitt andra konto i morgon eller i kväll <3

2017-10-19 @ 16:00:23
Postat av: Ebba Highland

Haha då lär jag bli spoilad😂 Kan inte hålla mig ifrån din blogg mer än några timmar haha. Och kan inte göra uppdragen på länge, lite tråkigt men men. Haha läser hellre din blogg och blir lite spoilad än att inte läsa den och slippa bli spoilad, skulle inte ens klara av det längre än några timmar så det skulle inte gå så bra haha. Nope men du är bäst iaf så ☺️❤️

2017-10-19 @ 22:43:07
Postat av: Nichole Almondfall

Ska göra klart uppdragen ikväll, de är så bra! När man var där i väktarnas dal så kändes det som att allting ned spelet bara föll på plats liksom!! ❤️

Svar: Men eller huuuur? :D
ssohaley.blogg.se

2017-10-20 @ 07:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: