Gallant Unicorn

Bråkigt nät + stress = kaos

Det är inte så lätt att spela in en serie där man behöver ha samma ljus när spelet helt plötsligt får för sig att dö. Det hade varit så bra om man kunde justera ljuset inne i spelet själv... För om jag håller på att spela in en scen och sen blir utkastad ur spelet så blir det ju lite konstigt om det helt plötsligt blev kväll i videon haha! Har spenderat hela kvällen med att spela in till ''Onyx'' med hjälp av Evelina. Det här kommer bli så kul att redigera ihop sen! Utöver det har jag bara myst inne i mitt hemstall och pratat med fina Ebba 
(Kolla blicken på min karaktär, hon ser så sur ut haha!)
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

😘😘

2017-10-20 @ 23:20:28
Postat av: Ebba Highland

Du är finast Janni❤️ Asså från dig har jag lärt mig att det alltid lönar sig att vara snäll och trevlig. Det är det som är viktigt och det gör att man kommer framåt i livet. Du måste inte alltid vara bäst på allt eller ha de bästa förutsättningarna. Genom att var snäll och trevlig och engagerad så kommer du långt. Och ja, det jag fick av dig, kan inte smälta det😻😻. Men asså tack, asså vill så gärna ge dig nåt med men vet inte riktigt vad det skulle vara. Du får komma hit då får du en kram 😅. Haha har inte så mycket att erbjuda dig men jag lovar, jag ska ge dig något, för ja du förtjänar det😘

Svar: Dina fina och stöttande ord räcker mer än väl vännen :)
ssohaley.blogg.se

2017-10-20 @ 23:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: