Gallant Unicorn

En uppdatering utanför spelet

Jag är fortfarande sjuk och känner mig så hängig... Liksom ynklig och orkeslös?
Men, eftersom jag har två hundar och en häst att ta hand om oavsett sjukdom (ja jag har ju två katter med men så länge de har mat, vatten och en ren kattlåda så bryr de sig inte så mycket bara de får sitta i mitt knä) så slog jag två flugor i en smäll i morse och tog med hundarna till stallet. Dixie har varit öm i en hov och eftersom jag har turen att ha en styvpappa som är pensionerad hovslagare så bad jag honom att titta på hennes hov. Det visade sig att det bara handlade om en liten ficka där det fastnat en elak sten. Den där stenen syntes inte förrän han karvat lite (okej det låter hemsk men jag lovar att hon inte hade ont av det, hon var sjukt nöjd med att stå på tre ben och äta morot under tiden haha!). Så fort den där lilla stenen var borta så var det som att problemet aldrig funnits. Och jag hoppas verkligen att det inte blir något mer av det. Min lilla skruttponny, hon lyckas verkligen oroa mig och få mig att måla upp mardrömsbilder om både fång och hovröta! Hur som helst, medan Dixie fick stå i sin box och äta lite trösthö och ett och annat äpple så tog jag med hundarna ned till dammen där de fick leka i sanden. Så nöjda med att bara gräva och rulla runt varvat med att springa runt och jaga varandra!
 Vet inte om jag skrivit så jättemycket om mina hundar här?
Den stora hunden heter Hailey (nej hon är inte döpt efter min karaktär i spelet) och är fem år gammal, den lilla svarta bollen heter Trejo och är född i maj i år :)
 Dixie delar min kärlek för hösten, dock så gillar hon leran lite mer än vad jag gör...

Kommentarer
Postat av: Nichole Almondfall

Fina djuren! <3

2017-10-16 @ 21:34:54
Postat av: Hanna

Vilka fina hagar ni har till hästarna! Sådär skulle mina pållar med vilja bo :D

2017-10-17 @ 05:49:27
Postat av: Alice

Trejo!! Sååå söt alltså!💗💗💗

2017-10-17 @ 20:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: