Gallant Unicorn

Ett år som hästägare

Idag är det exakt ett år sedan jag hämtade hem en tjock och tussig liten ponny.
Hon har börjat sätta lite vinterpäls nu så hon är lite tussig ändå, och lite tjock eftersom hon bara fått gå i hagen när hon var öm i en hov. Men hon får vara hur tjock och tussig hon vill, så länge hon mår bra :)
 
Första bilden är tagen när jag hämtade henne, andra är från när jag hade haft henne några månader..
(Den understa bilden är spegelvänd haha)

 
Det var inte direkt något fotoväder idag, regnigt och mulet... Men Dixie verkade glad ändå haha!
 

Kommentarer
Postat av: Wilma Winterworth

Åh så fin hon är! Hade varit roligt att se fler bilder och filmer på henne :)

2017-10-23 @ 11:33:23 - http://www.wilmawinterworth.blogg.se
Postat av: Alva Lionrock

Sötis <3

2017-10-23 @ 19:44:04
Postat av: Nichole Almondfall❤️

Det var det jag mena med förra kommentaren! Grattis!

2017-10-23 @ 22:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: