Gallant Unicorn

God morgon!

Har en sån där jobbig vecka när jag börjar vid klockan 06 så har helt ärligt inte orkat spela så mycket på kvällarna då jag annars brukar vara mest aktiv... Är så taggad på att utforska allt som har med Halloween att göra i spelet, bästa högtiden ju! Men det kommer att få vänta tills senare idag när jag har tid att sitta och spela i lugn och ro. Nu har jag bara varit inne och letat några spöken och så där hehe.
 
Blev så förvånad när jag klev in i mitt hemstall efter uppdateringen och upptäckte alla dekorationer, så fint! :D
 

Kommentarer
Postat av: Sigrid Bunnyroad

Hej! Kommer du spela in en halloweenvideo där du visar alla spöken?

Svar: Inte som det ser ut nu, kommer inte hinna det tyvärr :(
ssohaley.blogg.se

2017-10-27 @ 07:09:43
Postat av: Ebba Highland

Åh, så jobbigt. Förstår att du inte orkar spela så mycket! Men skönt att det bara var det och att du inte mår dåligt eller så. Glad jag blir, men såklart jobbigt ändå att jobba så tidigt🙄. Hoppas du kan ta det lite lugnt och vila nu under helgen och får massa ny energi, sen är det ju faktiskt inte långt kvar till halloween heller!😀 Ta det lite lugnt nu Janni så du inte sliter ut dig, hoppas vi ses nån gång snart!❤️❤️

2017-10-27 @ 07:33:03
Postat av: Nichole Almondfall❤️

Godmorgon på dig med!❤️ Jag fick också en liten chock när jag gick in i stallet. Först märkte jag det inte (hehe) men sedan såg jag det får gröna från golvet!❤️

2017-10-27 @ 08:09:54
Postat av: fina fisken berta!

Hej Haley! Visste du att man kan ta bort stjärnan på hästens träns? Man går in på alternativ, där man kan ta av hatten. :D

Svar: Jajjamen! Vet inte varför den här kommentaren inte kommit upp för mig förrän nu dock :/
ssohaley.blogg.se

2017-10-27 @ 15:36:09
Postat av: Johanna Wolfpeak

Det är riktigt roligt med dekorationer i hemstallet! Blev också överraskad när jag klev in :)

2017-10-27 @ 15:43:23 - http://johannawolfpeak.blogspot.se
Postat av: Stephanie Diamondfall

Tycker det var jättekul att de dekorerade hemstallet. Älskade att de hade lagt in en liten jumpscare också c:

2017-10-27 @ 21:29:08
Postat av: Stella Evningdotter

Jag fick en chock när jag skulle ställa min häst i spolspiltan då en stor pumpa flög över min dator typ jagodis hölde på att dö!!! Och det blevar jätte fint i hemstallet😈😄

2017-10-29 @ 01:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: