Gallant Unicorn

I morgon börjar en fantastisk vecka!

I morgon ska jag hämta min fina vän Evelina Silverknight aka Sture, det blir början på en fantastisk vecka när jag äntligen får träffa några av de allra bästa människorna jag haft äran att få lära känna.
Det suger verkligen när ens bästa vänner bor så oändligt långt bort. Jag hatar det.
Men, den här veckan får vi en chans att umgås i verkligheten igen
 
Av uppenbara skäl så lär aktiviteten vara lite lägre både här och på Youtube den kommande veckan.
Det är inget jag tänker be om ursäkt för^^ 

Kommentarer
Postat av: Renee E

Ååh! Hoppas ni får det jätteroligt!

2017-10-30 @ 06:25:12
Postat av: Denise Dolphinblanket

Det gör inget! Ska ni ha er halloween festen? Det verkar så rolig! Hoppas du får kul med dom i sneaky dragons! Hade bra bästa Haley!❤️

2017-10-30 @ 09:21:41
Postat av: Denise Dolphinblanket

Och du behöver inte be om ursäkt!
Kraaam bästa du!

2017-10-30 @ 09:26:41
Postat av: Eva Bunnyland

Hemskt för mig också :( Min bästa sso vän bor i Norrland, jag bor i Götaland, och förresten får jag inte ens träffa folk som jag lärt känna på internet :( Är 12 och min mamma vill inte det, so sad x(

2017-10-30 @ 13:38:08
Postat av: Nichole Almondfall❤️

Ta den tid du har till att umgås med sneaky dragons! Ha så kul och njut av att de är där❤️ Vi finns kvar❤️🎀

2017-10-30 @ 15:45:32
Postat av: wilmawinterworth.blogg.se

Passa på å njut av draksällskapet! Vi följare väntar tålmodigt på dig haha

2017-10-30 @ 16:44:02 - http://wilmawinterworth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: