Gallant Unicorn

Intervju med Alice Deeryard

Alice Deeryard - 27 sep
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Jag har spelat sen 6 år tillbaka ungefär. 

Är du StarRider? 
Lifetime♥ 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Nej men jag var med i Clever Mules tills den upplöstes. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
No way!! Han ser ut som min favorithäst IRL 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Det varierar, ibland hela tiden och ibland en gång i veckan:) 

Spelar du några andra spel? 
Ja, just nu är det mest Sims 4 men jag har alla SSL och Starstable höst+vinterryttaren. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Jag tror det är mina hästar, men innan CM upplöstes var det ju såklart alla galna medlemmar♥ 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Oh, svår fråga, men väljer nog min starhäst som heter Emeraldsong, eller min häst Dreamking som är en mustang. Notera att jag säger att båda hästarna är skäckar;) 

Har du någon förebild i spelet? 
Jaa, dig, Fisky från Sneaky Dragons, Sasha Duskgirl. Och ett tag var jag Alicia Starnights fan. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Oftast helt avstängt, annars lyssnar jag på dig och levlingshängen! 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En Fujitsu dator, den är bärbar, så väldigt bra dator typ. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag läser på din, jag läste på Alicia Starnights tills den stängdes ned, och jag läser på Esmeralda Silverforce blogg, som jag skulle rekomendera. Skulle ju rekomendera dig också, men alla här läser ju redan på den♥ 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Kanske en Shetlandsponny, hur söt liksom? 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag fick flyga med min Smaragd, och när vi gick in i Pandoria. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag är Ankan. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag och min mamma letade efter hästspel, sedan hittade vi hit. 

Vart har du ditt hemstall? 
Just nu är det Valedale, men ska flytta till vingården inom en månad. 

Önskefunktion i spelet? 
Antingen ett autolevlingssystem har 20 att levla, eller att kunna dekorera i hästarnas boxar:)

Kommentarer
Postat av: Alice%20Deeryard

♥Kul att du kunde ta min så snabbt♥!

2017-10-20 @ 15:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: