Gallant Unicorn

Intervju med Naomi Darkyard

Naomi Darkyard - 25 okt
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
 
Hur länge har du spelat?
På detta konto sedan Juli 2013. 
 
Är du StarRider?
Ja, jag är lifetime.
 
Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Har min egna tomma klubb för tillfället. Fairy Warriors 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Ja, det tror jag

Hur ofta och hur länge spelar du?
Försöker spela iaf en timme varje dag nu mer :) 

Spelar du några andra spel?
Jag spelar lol, och har precis avslutat mitt spelande på howrse.
 
Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Vänskap och att ha roligt! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Det är nog min frieser, Darksoul. 

Har du någon förebild i spelet?
Svårt att svara på. Inte spelat så mycket nu senaste tiden, så för tillfället så har jag nog ingen. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Både och. Ibland musik, ibland ljudbok men oftast är det ljudet ifrån spelet.
 
Vad för sorts dator spelar du på?
En egen byggd speldator. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Jag läser denna blogg ofc, och ibland monokerus.se/ :) 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
Varmblodig travare hade varit roligt att ha i spelet, om dom införde travtävlingar :D 

Ditt bästa minne i från spelet?
Var nog tantveckan tillsammans med er i Sneaky när jag var med hos er. Den var grym! 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Försöker väl vara så seriös som möjligt, och försöker att uppstå som en förebild för andra då det är så mycket mindre spelare i spelvärlden. Men hästsamlare hade jag väl kunnat säga också, jag har endel hästar och jag orkar aldrig levla dom >:) 

Hur kommer det sig att du började spela?
Tror det var en reklambanner på nån annan sida som jag fick syn på SSO. Började spela lite smått och fastnade direkt. Den känslan man fick när man steg in i SSO första gången, hur fantastiskt och fint dom lyckats med ett så ändå stort spel! 

Vart har du ditt hemstall?
Vingården just nu. 

Önskefunktion i spelet?
Dressyrtävlingar!

Kommentarer
Postat av: Rosemary Ponyfoot

Jag tycker att det är superkul att du gör intervjuer! Man får liksom veta hur andra började spela och så :) plus att intervjun är superbra gjort <3

Svar: Det är det som är tanken med det, man får lite insikt i hur andra tycker om spelet :D
ssohaley.blogg.se

2017-10-30 @ 17:31:00
Postat av: Anonym

Kan du inte göra mer blogg-inlägg (fu fattar vad jag menar) istället för alla intervjuer D:

Svar: intervjuerna är tidsinställda (de kommer alltså upp utan att jag sitter och skriver nya varje dag) och som jag skrivit så har jag folk hemma hos mig hela den här veckan och lär inte sitta vid datorn särskilt mycket.
ssohaley.blogg.se

2017-10-30 @ 22:28:01
Postat av: Anonym

Ok

2017-11-01 @ 17:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: