Gallant Unicorn

Intervju med Riley Sunfield

Riley Sunfield - 27 sep
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
 
Hur länge har du spelat? 
Jag skapade mitt konto sent 2011, men började spela aktivt runt midsommar 2012. 

Är du StarRider? 
Yes, Lifetime! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Nej, det är jag inte. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej, jag gillar min starthäst :) 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag brukar försöka logga in åtminstone 3 gånger i veckan, och hur länge jag spelar beror helt på hur mycket tid jag har. 

Spelar du några andra spel? 
Ja, jag spelar The Sims 4, och hade även en period då jag spelade World Of Warcraft ett tag, men blev rätt trött på det tillslut eheheh.. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Jag tror faktiskt att jag måste säga huvuduppdragen! Jag tycker så sjukt mycket om dem, eftersom dem nuförtiden är så spännande och dessutom så sjukt välgjorda och genomtänkta! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Oj.. Jag gillar ju alla mina hästar haha! Men om jag måste välja så är det nog min svarta Hannoveranare, Silenthill. (Självklart döpt efter spelen haha!) 

Har du någon förebild i spelet? 
Haley Rainstorm, såklart! 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Jag spelar alltid med egen musik! Dem enda undantagen är om det finns nya områden eller huvuduppdrag. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Är jag hemma så spelar jag på min stationära dator (som jag byggt ihop själv, så den har inget specifikt märke eller så), är jag bortrest spelar jag på min MacBook Air. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Alltså inte direkt haha, den enda bloggen jag faktiskt läser aktivt är denna. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Jag skulle vilja att fjordingarna uppdaterades! Annars skulle jag gärna ha en Knabstrupper i spelet! 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag fick lära mig hoppa, helt klart! 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Hm.. Antagligen äventyraren eller något sånt! Jag älskar att hitta nya platser! 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Oj.. Det är knappt så jag minns det haha! Jag tror dock att det kan ha varit så att jag sett min kusin spela och därför blivit nyfiken och testat! (Inte helt säker dock eheheh) 

Vart har du ditt hemstall? 
Fort Pinta! Tycker det är så centralt och det går fort att komma dit man ska! Dessutom tycker jag att det är väldigt fint där efter att uppdateringen! 

Önskefunktion i spelet? 
Att ha en oändlig garderob!! (Den är ju löjligt liten alltså!) 
Att kunna dölja alla spelare hade ju varit rätt nice också! 
Har en massa andra förslag men då blir listan alldeles för lång hahah!

Kommentarer
Postat av: Elise%20Diamondshield

👍🏼

2017-11-11 @ 08:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: