Gallant Unicorn

Levla med vänner

Jag är verkligen inte bra på det där med att myslevla med mina kompisar.
Av någon anledning så blir jag så stressig och bara plöjer igenom banorna som en galning och folk ledsnar oftast på att levla med mig för att jag alltid dra ifrån dem utan att vänta...
Men, jag fick med mig Moni och Emma från klubben på en levlingsrunda och det gick riktigt bra!
Emma hade ingen häst att levla, men hon var så gullig och levlade en av Nadines hästar åt mig :D
 Hoppa i dressyrsadel känns ju så där, men i spelet känns det viktigare att vara snygg ^^
 

Kommentarer
Postat av: Nichole Almondfall

Superbra levlingshäng med Moni och Emma! älskar dina levlingshäng, de är så "mysiga" liksom!

2017-10-17 @ 19:24:34
Postat av: Filippa%20Firemontain

När jag levlar, så brukar jag ta de dagliga uppdragen där, och sysslorna. Jag köper de mesta kläderna för shillings, vill inte slösa min SC, då jag inte kan köpa när jag vill <3
PS! Brukar alltid lyssna på dina levlingshäng! Du har sån fin röst!

2017-10-17 @ 20:35:54
Postat av: Tilde Sleepyhaven

Buhäää jag har inga vänner att levla med. Gillar att levla på natten då det är lite mer lugnt men alla mina vänner är så tråkiga och sover då, ja jag är en nattuggla xD Men jag vill ju också levla med nån, gillar inte att levla själv men det händer rätt så ofta att jag får göra det och då brukar jag lyssna på musik eller dina levlingshäng. Har du några tips på hur man gör levlingen roligare?

Svar: Du kan ju skriva i den globala chatten att du söker en levlingskompis? :)
ssohaley.blogg.se

2017-10-17 @ 22:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: