Gallant Unicorn

Nog för att hösten är här...

Men det här är väl ändå att ta i?
 
När födelsedagsdekorationerna kom till spelet så tog de med sig en hope frusna växter.
Jag hoppas innerligt att de försvinner med dekorationerna, jag vill spela in till min serie men jag vill inte ha med en massa vita växter ehe... Om de inte försvinner får jag försöka filma ändå, men jag väntar tills i morgon för säkerhets skull. Dock så kan jag inte förneka att jag fick lite av den där mysiga vinterkänslan bara av att se de frusna växterna :D

Kommentarer
Postat av: Minna Strongnight

Håller med :)

2017-10-11 @ 19:45:48
Postat av: Nichole Almondfall

jaa, Vad gör dom där? det borde komma gula löv på träden innan frusna växter!

2017-10-12 @ 16:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: