Gallant Unicorn

TACK STARSTABLE!!!!!

För det första: Uppdragen! Så fantastiska! Jag har gjort hela uppdragskedjan och det var så mysigt! Så välgjort och så bra! Jag kommer inte spoila här så det är ingen fara haha!
För det andra: Druidutrustningen, så fiiiiin!
Thunderdancer (min starthäst) fick ha den på sig medan vi var ute på äventyr idag!
(Hur snygga var vi inte?!)
 
Dock så hade jag verkligen uppskattat ett par benskydd/lindor till det här setet.
Något i samma stil som stövlarna, alltså en brun bas med gröna band...
Men men, det som fanns i setet tycker jag är sjukt snyggt!
Hoppas att tränset kommer i en modell utan nosgrimma senare med!
 
För det tredje: De frusna växterna är borta! Förra veckan såg det ut så här:
 
Nu har de tinat igen och ser ut som vanligt, alltså så här:
 
De blåa blommorna som finns bland annat på Paddockön och ovanför New Hillcreststallet är fortfarande vissna, men de stör mig inte lika mycket som de frusna växterna gjorde så mjeh haha!
 
Så tack för en helt amazing uppdatering Starstable! 

Kommentarer
Postat av: Sienna Orangenest

Jag har fått en bugg så att jag inte se min karaktär eller häst, skärmen är svart och jag ser bara gränssnittet...

Svar: Testa att installera om spelet :(
ssohaley.blogg.se

2017-10-18 @ 17:04:17
Postat av: Nora

Alltså SSO har släppt mycket huvuduppdrag på kort tid ju👍👍 Helt sjukt hur många det kommit i år om man jämför med för ett par år sedan😍😍Amasing😍😍

2017-10-18 @ 18:09:07
Postat av: Anonym

Hej Haley! Kan inte du göra en halloween special video alltså att du har lite halloween tema? Du är bästa förebilden!!

Svar: Kanske det kanske:)
ssohaley.blogg.se

2017-10-18 @ 20:39:35
Postat av: Nichole Almondfall

Älskar huvuduppdragen så mycket! Evergrey (om han hette så??!) var så välgjord med mycket detaljer! ❤️

2017-10-20 @ 07:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: