Gallant Unicorn

Emilie och hennes fina outfit

Det händer ofta att jag springer förbi spelare med snygga outfits som jag tänker att jag borde fotat men antingen så hinner personen kuta iväg eller så missar jag helt enkelt att ta en bild...
Idag så fick jag dock möjlighet att fota Emelies fina outfit:
 Det blev aningen långt ifrån insåg jag så här i efterhand, men jag tror att det syns ändå va?
 
Jag gillar verkligen den här typen av outfits, enkelt och verklighetstroget men ändå snyggt matchat med färger. Bra jobbat Emelie (och tack för att jag fick fota om du ser det här)! 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack själv! Bara roligt😘

2017-09-03 @ 14:25:35
Postat av: Ebba Highland

Åh ja, verkligen jättefint matchat! Skulle lätt rida runt i den outfiten om den skulle hitta hem till min garderob🙃 Älskar såna enkla men fantastiskt fina outfits😻 Blir sugen på att köpa kläder.

2017-09-03 @ 22:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: