Gallant Unicorn

Intervju med Delfina

Delfina (Stod inget efternamn i intervjun)
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Jag har spelat sedan 2013 någon gång, men blev först StarRider senhösten 2014, så fyra eller tre år beroende på hur man ser det 

Är du StarRider?
Ja 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Är just nu medlem i Alpha Kings och trivs jättebra med det! 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Ja, kanske. Nu har vi ju gått igenom mycket tillsammans, men om jag fick byta, så skulle jag nog gjort det, iaf ett tag. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Brukar spela på fredagskvällar, ofta inte så länge, och så är jag inne då och då under helgen för att kolla läget. 

Spelar du några andra spel?
Nja, brukar spela StarStable-spelen ibland, men i övrigt har jag inte tid med några spel. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Huvuduppdragen! De kommer alltid vara det viktigaste. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Min favorithäst är nog min mörkbruna morganhäst, Ronja. Hon var en av de hästarna jag köpte allra först i spelet och betyder mycket för mig. 

Har du någon förebild i spelet? 
Nej, inte direkt. När jag var yngre såg jag upp till Alicia Starknight och Alice Winterbell. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Jag har alltid ljudet på när jag gör uppdrag, men om jag är ute och levlar mina hästar så har jag alltid musik i hörlurarna istället. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Ummm, det är en bärbar dator iaf xD 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Läser många bloggar, så länge de är aktiva så ser jag till att kika in och läsa då och då. Några bloggar jag följer är Vik Shadowhunter, Jorvikhantverkaren, Sunforest och Sam Winterdotter (och dig såklart <3). Jag rekommenderar att läsa dem! 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
ÅHHH, shetlandsponnyn!! Äger själv en liten söt shetlandsponny irl, så skulle såååå gärna vilja se en shetlandsponny även i spelet. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Helt klart då jag öppnade Dinodalen. Det råkade vara samtidigt som min födelsedag och jag hade längtat i veckor efter att få utforska området. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Den seriösa, eller tysta. Jag säger inte så mycket i chatten xD 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Åhh, jag vet faktiskt inte. Jag tror att jag såg på Sims 3-serier på YT när jag snubblade på en serie som istället handlade om StarStable. Blev förstås helt paff eftersom att jag redan hade alla spelen hemma och aldrig hört om att det fanns en fortsättning online. 

Vart har du ditt hemstall? 
Hahah, i Moorland xD 

Önskefunktion i spelet? 
Jag skulle jättegärna vilja kunna tvätta av mina hästar i den där duschen vi har i vårt hemstall. Annars en väderfunktion, för det vore jättecoolt :D så länge det går att stänga av i inställningarna.

Kommentarer
Postat av: Stacy starlight

Air star har öpnat helt plötsligt Så konstigt att dom bara öpnar den! Vet du varför?

2017-09-27 @ 17:52:02
Postat av: Denis

Vill också ha schettisar

2017-09-27 @ 20:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: