Gallant Unicorn

Intervju med Jasmine Greenbook

Jasmine Greenbook - 26:e sep
 
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
 
Hur länge har du spelat?
Jag har spelat sedan juni 2016 tror jag (haha) 

Är du starrider?
Ja, jag blev det i början av februari 2017 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Ja, jag är med i världens bästa klubb 
(förutom Sneaky Dragons då) Iron Snowflakes❄️ 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Nej, jag älskar min fina starthäst Angelriver! 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Jag spelar oftast varje dag. Jag kan spela från 1 minut till flera timmar i sträck haha! 

Spelar du några andra spel?
Nej, inte vad jag kommer på just nu haha! 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Att det är kul att spela och att man kan träffa kompisar. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Ja, det är en en fluffig liten islandshäst som heter Frosthill 

Har du någon förebild i spelet?
Ja, det är ju du såklart!!!!! 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
När jag spelar brukar jag ALLTID lyssna på dina levlingshäng. Det är så mysigt. Det känns som om någon sitter och pratar med mig. Ibland brukar jag faktiskt sitta och svara på frågorna själv haha! 

Vad för sorts dator spelar du på?
Jag spelar på en Mac mini. (Det är synd att den inte är bärbar) 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Jag läser din blogg. ALLTID!!! Den är verkligen en blogg jag kan rekommendera! 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
Jag skulle vilja ha nån kraftig häst, som ardenner, och en pytteliten häst som shettis (stav). 

Ditt bästa minne i från spelet?
När jag träffade min kompis och jag insåg att vi var på samma server haha... 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Jag är en salig blandning mellan spelets främsta clown och en sann hästsamlare. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Min kompis hade SSO och jag var hemma hos henne och fick testa. Jag tyckte att det var jättekul så jag laddade ner det på min (våran) dator hemma. 

Vart har du ditt hemstall?
Jag har det i Fort pinta, och jag tycker att det är jättebra. 

Önskefunktion i spelet? 
Att man ska kunna tala in det som man ska säga i chatten, att man ska kunna se en liten filmsnutt av hur hästens rörelsemönster ser ut,kunna "hyra" hästen innan man köper den och att man skulle kunna bjuda in personer på sin vänlista in i sitt stall och mysa med dem där❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: