Gallant Unicorn

Intervju med Sigrid Bunnyroad

Sigrid Bunnyroad- 20 sep
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
Sen slutet av 2015 gissar jag på. 

Är du StarRider?
Japp, LifeTime 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Jag är med i Sneaky Champions Legacy, och där trivs jag super. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Tror inte det, jag är nöjd med min startis som jag har. 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Jag brukar spela typ 6 dagar i veckan och ca 2-3 timmar när jag väl spelar. 

Spelar du några andra spel?
Ja, minecraft. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Oj, vilken svår fråga. Att hänga med klubben och uppdragen skulle jag nog säga. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Min svarta mustang som heter Dragoneye, även min första mustang. 

Har du någon förebild i spelet?
Haley Rainstorm, Sasha Duskgirl och Elise Archmountain:)

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Jag brukar lyssna på dina levlingshäng, Sashas eller Elises videos. 

Vad för sorts dator spelar du på?
En Asus, bärbar. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Ja, jag läser din Haley Rainstorms och Esme Silverforces:) 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
Oj, jag vet faktist inte. En Connemara kanske. 

Ditt bästa minne i från spelet?
Hmm, det var nog när jag gick med i klubben, SCL. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Jag skulle nog säga att jag är Hästsamlaren i klubben. 

Hur kommer det sig att du började spela?
Min kompis började spela några månader innan mig och tipsade sedan mig att jag också skulle börja, vilket jag är väldigt nöjd med idag:) 

Vart har du ditt hemstall?
I Fort Pinta. 

Önskefunktion i spelet?
Det är nog att kunna igga alla som inte är med i samma klubb och som inte är ens vänner och sen en förstoring av garderoben också tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: