Gallant Unicorn

Min stallhjälp är så vacker nu!

Jag har ju påpekat att min förra stallhjälp hade vissa udda saker för sig och jag tror att bägaren till slut rann över för hon stack och Maya från Moorlandstallet fick ta över. Och hon är så vacker!
Jag bryr mig inte om ifall hon står och sover med huvudet lutat mot grepen och munnen på vid gavel.
Hon är så där naturligt vacker med fräknar och vackra ögon utan att vara spacklad med smink, vissa av NPC:erna som funnits med i spelet länge ser ju lite... Ja, konstiga ut? Men men, ombyte förnöjer antar jag.
Det hade ju varit tråkigt om alla såg likadana ut i spelet, för att inte tala om hur förvirrande det hade varit!
Kolla detaljerna i ögonbrynen med! Och frisyren med en rosett? Det var så sjukt länge sedan vi fick se nya frisyrer till våra karaktärer, nu menar jag alltså nya frisyrer. Inte bara nya färger ''gamla'' frisyrer.
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia Gladefield

Åh jag märkte inte alls rosetten, vad söt! :D Önskar mig också en massa nya frisyrer. Nu när de verkligen bara blir bättre och bättre på att skapa. Finns så många npcer man vill sno stilen från ;)

2017-09-28 @ 16:55:18 - http://jorvikhantverkaren.blogg.se
Postat av: Ellen Queenhart

Tycker verkligen om rosetten. Skulle kanske vilja ha håret men har jättesvårt att faktiskt köpa ett nytt hår (beslutsångest! :D) önskar att det fanns peruker i sso. :)

2017-09-28 @ 19:44:40
Postat av: Ebba Highland

Asså, den är så fin, och alla detaljer, jag blir lite mållös😱😻 Haha både i ansiktet och på rosetten, haha gud har inga ord men så fina ☺️

2017-09-29 @ 09:17:50
Postat av: Eva Bunnyland

Har alltid tänkt på henne som May och gillar inte att hon har bytt namn till Maya :P Föredrar May så tänker säga May xD Ah ja tycker i alla fall hon är jättefin! Vill ha hennes frisyr! Vill också ha frisyrerna som Lisa Rockwell eller Reed Kessler har ;D Och ett antal till... ;P

2017-09-29 @ 14:16:02
Postat av: Alice

Jag tycker också hon är så fin! Min syster säger att hon var finare förut men jag förstår henne inte! Hängselbyxorna, rosetten, håret asså al är sååå gulligt!💗 Hoppas du får en fin helg!

2017-09-29 @ 20:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: