Gallant Unicorn

Så många fina hästar, så många att levla!

Jag har just nu två hästar att levla, en Hannoveranare på level 14 och en Morganhäst på level 11...
Och nu vill jag ha fler hästar! De nya hästarna som kom igår var ju såååå fina! Jag hade faktiskt kunnat tänka mig att äga alla tre, men Mustangen föll jag lite extra för! Det blev ju inte enklare när Sasha kom med sin fina nya häst haha! Men, jag ska försöka behärska mig och vänta tills de hästarna jag levlar nu är klara.
 Så här såg det ut igår på natten när vi kutade runt och levlade. Det är så mysigt att spela på natten eftersom det är färre spelare inne. Men jag önskar verkligen att man kunde justera ljuset i spelet.
Det blir jobbigt för ögonen att spela länge i mörket tycker jag...

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Haha ja nu får du allt skärpa dig och vänta tills du är klar med dem du har nu! Men asså jag håller med om att de är sååååå fina! Jag är såå kär i mustangen och de andra hästarna är också jättefina! Men haha då vet jag vad du gjorde igårkväll när jag försökte prata haha 😘 Du är bäst iaf Janni, ÄLSKAR DIG😘❤️

2017-09-07 @ 21:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: