Gallant Unicorn

En av de bästa uppdateringarna någonsin?

Jag älskar den nya kamerafunktionen, den är så grym!
Det bästa med den är att det går att ändra ljuset i bilden, såååå bra när jag får känsla och vill ta fina sommarbilder med sol mitt i natten haha! Nu hoppas jag bara att de jobbar vidare på det så att det går att ändra inställningarna för ljuset i spelet annars med. Det hade varit så skönt att till exempel kunna spela in videor med dagsljus mitt i natten. Och jag tänker även på de som jobbar natt och inte har möjlighet att spela på dagen. Kul att alltid spela i natt/kvällsljus? 
 De här bilderna är tagna med några minuters mellanrum, hatten av för SSO. Det här gjorde ni sjukt bra!
 
Sen så kom ju möjligheten att kunna ändra sin starthäst med, jag är ju lite osunt förälskad i min starthäst på Haley så honom ändrar jag inget på. Däremot Nadine's starthäst... Hon hade en smiley på bogen haha!
Så hon fick ett litet lyft, blev riktigt nöjd! Glömde så klart att fota före och efter MEN jag filmade allt!
 

Kommentarer
Postat av: Ellen Queenheart

Jag hann inte spela något idag, men när jag spelar imorgon kommer jag helt klart kolla på den nya kamerafunktionen. Den verkar riktigt cool! :D

2018-04-25 @ 21:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: