Gallant Unicorn

Från en besatthet till en annan

Jag köpte The Sims 4 för ca en vecka sedan för jag tänkte att det kunde vara kul att tex bygga mitt hus i Sims och skapa personer från Sneaky Dragons och så vidare. Som vanligt kan jag inte spela något med måtta utan jag blir som besatt haha! Efter att jag hade listat ut hur man fuskar sig till pengar så började jag bygga hus. Många hus. Helt ärligt så är det byggandet jag tycker är roligast, så så fort jag fått lite häng på hur man gör saker snyggt så kommer jag spela in en video. Spelar ni Sims? Jag har faktiskt bara provat det hos vänner innan, och jag fick alltid mina simmar att dö i eldar. Det spelade ingen roll vad jag gjorde, de bara brann och dog. Så hemskt! Så för alla simmars bästa satsar jag på byggandet haha!
 
Längtar så mycket till sommaren så byggde en monsteruteplats haha!

Kommentarer
Postat av: Savannah Flowerhurricane

kul att du börjat spela sims. tror du att du någon gång kommer att göra någon familj som vi på din kanal kan följa?

Svar: Kanske det :)
ssohaley.blogg.se

2018-04-01 @ 18:28:24 - http://ssohaley.blogg.se
Postat av: Sigrid

Hur fuskar man? Heh

Svar: Googla på Sims och fusk så kommer det upp massor av ''ofarliga'' fusk som tex hur du får mer pengar :)
ssohaley.blogg.se

2018-04-02 @ 20:31:56
Postat av: Ellen Queenhart

Min mamma körde sims 3 när det var typ nytt och jag kör det ibland men jag vill hellre ha sims 4 men våra datorer är för gamla så jag får vänta ett tag till. :)

2018-04-03 @ 11:54:07
Postat av: Sydney

Om du vill att de överlever när du lagar mat, ta grönsallad eller något man inte har i ugnen tills simmen har gått upp i matlagningsnivå :D

2018-04-04 @ 09:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: