Gallant Unicorn

Intervju med Baruska Mountaincampmp

Baruska Mountaincampmp - 15:e april
 
 För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Sedan mitten utav 2013 

Är du StarRider? 
Japp lifetime sedan slutet utav 2014 tror jag… 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jupp, min alldeles egna ’’ Sparkle Hooves Riders’’! 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nupp, min älskade Rosebeauty skulle jag aldrig byta bort! 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Ungefär en gång varje dag i ca 1 timme per gång. 

Spelar du några andra spel? 
Nja… 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Gemenskapen och tävlingarna! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Svårt att säga… Jag har väldigt många att välja mellan och jag kan inte bestämma… 

Har du någon förebild i spelet? 
Nej, tror jag inte 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Musik dagen runt! 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Vet inte…. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Ja jag läser några… 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Svenskt halvblod, marwari(ursäkta stavningen) vore nog väldigt söta att ha. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag träffade min bästa vän Ebba Deerhand för första gången på sso! 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Hästsamlaren och slösan! 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Tyckte det såg roligt då jag såg min pappas jobbarkompis döttrar spelade. 

Vart har du ditt hemstall? 
Steves gård, men kan flytta runt lite då och då! 

Önskefunktion i spelet? 
MER DRESSYR! 

Kommentarer
Postat av: Denise Dolphinblanket

Tur att det ska komma mer dressyr haha!

2018-04-18 @ 07:26:14 - http://ssodenised.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: