Gallant Unicorn

Nu ger jag upp

Insåg precis att jag inte postat ett nytt inlägg här på flera dagar, woops!
Jag har ju uppdaterat inlägget med rosetterna varje dag så har liksom sett det som uppdatering. 
Sen insåg jag att det jag uppdaterat hamnar i det gamla inlägget så det är ju fortfarande inte något nytt inlägg haha!
Hur som helst, rubriken till det här inlägget.
Jag vet inte hur jag ska göra med alla intervjuer som inte blivit postade. Jag kan inte ladda kommentarer som är äldre än tre dagar gamla av någon anledning. Idag har jag svarat på flera kommentarer som kommit in de senaste tre dagarna men jag ska ha kommentarer kvar. Dock så kan jag inte se dem. Kolla här:
 
Det är alltså 35 intervjuer (och kanske andra kommentarer) som jag inte kan se. De finns ju där, men jag kan inte se dem. Så ja, har du skickat in en intervju men inte sett den postad så vet du varför. Jag får helt enkelt lägga ut alla intervjuer jag får in från och med nu som förtidsinställda inlägg på en gång när jag får in dem.
Vill du skicka in en ny intervju så är det bara att klicka på katagorin ''intervjuer'' så står det i varje inlägg hur du gör :) 
Trist för de som skickat in och inte fått sina intervjuer publicerade men ja, jag vet inte vad jag ska kunna göra för att lösa det tyvärr. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: