Gallant Unicorn

Varför får inte jag spela nu då?

Sedan den senaste uppdateringen så har spelaet strulat för mig.
Om jag spelat tidigare under dagen så kan jag inte logga in igen utan att starta om datorn (det hjälper inte att stänga spelet helt via aktivitetshanteraren), startar jag inte om datorn så händer inget när jag klickar på ikonen för att starta spelet. Jag får liksom inte ens upp launchern där man loggar in...
Däremot så kan jag logga in för första gången på dagen utan att starta om datorn MEN då uppdaterar spelet varje gång. alltså varenda gång jag startar spelet så uppdaterar det. Jag tänkte att något måste ju ha blivit fel, så jag raderade spelet helt och installerade om det på nytt. Tyvärr så hjälpte det inte :/
Har samma sak hänt någon av er?
 

Kommentarer
Postat av: Savannah Flowerhurricane

Inte att behöva starta om datorn men nu när jag ska logga in uppdaterar det igen även om jag var inne i morse så kan nog inte hjälpa dig, mem hoppas det löser sig

2018-04-16 @ 12:50:54
Postat av: Maja Dolphinrider

Jag hade samma problem för ett tag sedan men det löste sig efter ett tag. Dock vet jag inte vad det var som ändrades.

2018-04-16 @ 16:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: