Gallant Unicorn

Hej då JoJo!

Det var kul att du kom, men nu känns det som att det är dags för någon annan att inta scenen på discot!
 Haley ser ju inte alls obekväm ut eller så haha!
 
Även om JoJo inte alls är min typ av artist, så tycker jag nog ändå att det var lite kul att de tog in henne i spelet. Hennes avatar i spelet var ju väldigt fin. Men, som sagt. Nu tycker jag det är dags för henne att lämna Jorvik. Jag hoppas dock att de fortsätter göra samarbeten med verkliga människor i spelet. Allra helst skulle jag se människor ur hästvärlden i spelet. Vem vet, kanske i framtiden?
 
Men, tillbaka till just JoJo.
Det känns som att varenda spelare har haft något att säga om hennes besök i spelet, väldigt många var otroligt hatiska. Det har jag skrivit om innan så det var inte det jag tänkte ta upp nu. Utan, faktum är att vad man än tycker om hennes besök i spelet så gav det oss faktiskt en hel del att göra. Vi fick leta rosetter (den delen älskade jag, att leta efter saker är bland det roligaste jag vet i spelet, och nej jag är inte sarkastisk haha!) som faktiskt gav oss gratis grejer i spelet. Och vi fick även ett husdjur. Kan man kalla en milkshake för husdjur? Aja, ni förstår nog vad jag menar... Sen fick vi se helt nya dansrörelser på discot, och även om det inte alls är min typ av musik så tyckte jag att det var riktigt kul att se min karaktär flänga runt på dansgolvet haha!
 

Kommentarer
Postat av: Ellen Queenheart

Jag skulle kolla på Jojo en sista gång när hon framträdde igår, men just den här gången kunde jag inte höra musiken. Lite synd, jag hade velat höra ett sita framträdande med henne liksom :(

2018-08-15 @ 14:09:59
Postat av: Ellen Queenheart

Jag skulle kolla på Jojo en sista gång när hon framträdde igår, men just den här gången kunde jag inte höra musiken. Lite synd, jag hade velat höra ett sita framträdande med henne liksom :(

Svar: Åh. tråkigt!
ssohaley.blogg.se

2018-08-15 @ 14:11:29
Postat av: Ebba Highland

Jag tycker det känns lite konstigt att de bara slänger in personer som egentligen inte har något med spelet att göra. Fast det är ju faktiskt ganska roligt också, kul att det händer något som kan kopplas till ”verkligheten”. Men det skulle ju bara väldigt roligt med några hästrelaterade personer. Och att de antingen bara kommer under en kort tid eller att de fyller någon slags funktion och inte bara står där (host..host.. Reed Kessler..).

Svar: Haha ja men precis!
ssohaley.blogg.se

2018-08-15 @ 16:11:56
Postat av: Ellen Queenheart

Jag hade tyckt det var roligt om The Flaming Quartet kom, de har ju ändå litegrann med spelet att göra. Jag lyckades få tag på ett av star academy spelen för ett tag sedan och jag tycker att låtarna till de olika spelen är rätt bra. Och Lisa finns ju liksom redan i spelet.

2018-08-16 @ 07:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: