Gallant Unicorn

Inga mer intervjuer på ett tag

Jag är ärligt talat less på att blogga.
Inte för att jag tycker att det är tråkigt, tvärtom!
 
MEN när jag suttit och skrivit ett längre inlägg och fixat med bilder så att de ska ligga snyggt till texten och inlägget inte publiceras trots att jag sparat det som utkast flera gånger (just för att blogg.se bråkat så mycket med mig och helt plötsligt sagt att jag inte har behörighet att visa sidan när jag försöker publicera inlägget och skickar mig till startsidan så att inlägget försvinner). Då ska ju inlägget vara sparat, men det är det inte. Samma sak med kommentarerna. Jag svarar på de flesta av kommentarerna, alltså de som inte är skrivna privat till just mig utan sådant som handlar om spelet. Men, när jag svarat på en kommentar och publicerar den så försvinner de typ i 90% av fallen. De tidsinställda inläggen har krånglat i evigheter för mig. De kommer inte upp alls. Därför kan jag inte publicera intervjuerna jag fått in, och vissa av de som jag trott att jag publicerat (eftersom de ju ska publiceras på den tiden jag valt när jag tidsinställer dem) har inte kommit upp. De finns heller inte sparade som inlägg i arktivet. Jag blir så trött. 
Därför kommer jag att pausa hela intervjugrejen ett tag. Förhoppningsvis tar blogg.se tag i problemet så att jag kan tidsinställa inlägg igen. Gör de inte det så får jag komma på ett annat koncept.
Så för tillfället är det ingen mening med att skicka in en intervju till mig :(
 
Så ja, nu vet ni varför det är som det är med inlägg, kommentarer och intervjuer.
Jag kommer inte att lägga ned bloggen, jag är bara lite less på allt krångel som krävs för ett enda inlägg.
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle Rainfield

I feel you, många gånger har jag inte bloggat just av den anledningen, att jag inte kan... Haha! Vet inte vad det är som händer med blogg.se?!

2018-08-26 @ 18:46:15 - http://rainfields.blogg.se/
Postat av: Emma

Fy vad jobbigt. Du har inte funderat på att byta bloggportal? Många har väl något verktyg för att flytta alla tidigare inlägg osv (tror jag, bloggar inte själv utan har bara hört det någonstans)

2018-08-26 @ 19:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: