Gallant Unicorn

Vad kan vi vänta oss i morgon?

Det här (alltså den kommande onsdagen )är en sån där onsdag där jag inte har en aning om vad som ska komma i uppdateringen. Ja det har jag ju inte annars heller, men ibland går det ju att senett visst mönster i uppdateringarnas innehåll. Nu kom det nyss nya ponnyer, det var inte länge sedan det vankades huvuduppdrag, det var nyligen Urhästar på besök , strandfesten har kommit, det är inget nytt område på g ( ja vad jag vet i alla fall?). Drömmen vore ju en uppdatering med Kallterna och ja, vad som helst i Dinodalen egentligen? Vet inte om det är som det är så vidrigt väder ute i verkligheten som jag längtar efter snö och kyla lite extra mycket haha! Hade varit väldigt kul med achievements som inte enbart är baserade på tävlingar tycker jag, och kanske en finputsning av "klappa hästen funktionen"? Känns som det bör vara dags för grodor eller grisar, de man köper för att ha i sadelväskan, snart? Åh, tänk om de kunde göra grodor och grisar fast som springande husdjur? Det hade jag älskat! Vad finns det mer för såna där lite random saker? Isberget? Molnriket? En uppdatering av Silvergladebyn och Steves gård är väl varken random eller särskilt troligt, men det hade absolut varit på tiden tycker jag!  Bara att vänta och se då antar jag? 
(null)
Mitt konto Aria Batman och Cherrycharm

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Jag hoppas på att du äntligen kan få din ignorera alla utom klubb och vänner funktion, och såklart att de fixar till klappa hästen funktionen <3 Annars låter ju faktiskt allt du säger väldigt trevligt också haha ;)

2018-08-08 @ 10:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: