Gallant Unicorn

Sötaste detaljen!

Nog för att jag slackat lite med levlandet, men har NPC:erna verkligen haft tomteluvor innan?
Hur som helst så tycker jag det är bedårande, en så gullig detalj!
 
Jag kunde inte låta bli att fnissa lite för mig själv när jag tänkte på likheten mellan NPC:erna som redan har en huvudbonad som de sedan satt en luva på och buggen som irriterar ihjäl oss spelare - ni vet den där man ser flera huvudbobader på sin karaktär på samma gång?
 
Alltså kolla på Jasper, sötaste surgubben!
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Inte märkt det hahah, har dock ute spelat sen typ 22 eller nåt sånt heller, vet inte riktigt när det kom... men det var verkligen gulligt. Och det ger lite extra julstämning nu när det i ”vanliga” jorvik inte finns snö. Mysigt! ❤️❤️

2018-12-26 @ 08:27:06
Postat av: Carla Deerhome

Haha! Älskar sista bilden, och texten var ju lika underbar den! "Alltså kolla på Jasper, sötaste surgubben!" hahah garvar ihjäl! 😂

2019-11-07 @ 13:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: