Gallant Unicorn

Ett liv utanför spelet

Anledningen till mindre uppdatering här är inte att jag tröttnat på varken spelet eller att blogga, jag har helt enkelt inte haft möjlighet att spela så då finns det ju inte så mycket att skriva om haha!
Jag har varit inne och spelat en stund tidigare idag, och jag älskade uppdragen som kom idag! Först så trodde jag att det skulle vara ett sånt där kort uppdrag där man ska hämta och lämna en sak men näe, det tog tiiiid att göra klart uppdragen och jag satt bara och myste med en kopp te och en filt. På något sätt har jag lyckats bli förkyld IGEN! Jag vet inte hur det gick till, men förkyld är jag. Så less på det nu!
Och så tävlingen som ploppade upp på arenan, den är såååå rolig just eftersom den känns så verklighetstrogen!
 Och så kossorna, de är så söta nu! 
 
Jag red runt som röda Zorro och hämtade kor och grejer, jag gillar verkligen kläderna så jag vill inte byta ut dem!

Kommentarer
Postat av: Ellen Queenheart

Stackars dig♥️ Hela min familj har varit förkylda eller haft feber men jag klarade mig! När jag var inne och kollade på uppdateringen igår hade jag så kort tid att jag varken hann göra klart uppdragen eller testa tävlingen. Får väl försöka hinna det idag. Hoppas du blir frisk snart och sen får vara det också♥️

2018-02-22 @ 09:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: