Gallant Unicorn

Nordsvenskar idag!

Jag är så himla taggad på de nya hästarna, ska bli kul att se dem i spelet!
En annan sak jag veeeerkligen hoppas på i uppdateringen är den resande marknaden med kläder och utrustning. Vill kunna köpa tränset utan nosgrimma som passar till Moorlandsetets sadel. Det bara försvann ut min ryggsäck från en dag till en annan (jag har inte sålt eller kastat det) och jag saknar det.
Sen är jag så klart nyfiken på vad de kan tänkas hitta på för nya saker!
 
Hur söt är inte Connemaran när den hoppar?
 
 

Kommentarer
Postat av: Renee Eveningknight

Ehh, Haley... när tycker du det är dags att avsluta Halloween? Eller tänker du ha den här bakgrunden på bloggen tills oktober. Jag vet att du gillar Halloween väldigt mycket meeen.. kanske det är dags att byta tema?
Hahahah, (ta det inte helt seriöst)!!.

Svar: Neeeeej Halloween ska vara för evigt! :D
ssohaley.blogg.se

2018-02-08 @ 12:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: