Gallant Unicorn

På tal om buggade frisyrer

Jag loggade in på mitt Vanessakonto, och Vanessas frisyr ser hemsk ut.
 
Det första jag kom att tänka på var den där videon med en tjej som fastnar med håret i en skruvdragare
och blir ofrivilligt skallig där hennes pannlugg en gång satt.  
 
Så, jag bytte till en annan frisyr och passade på att byta outfit på både Vanessa och hennes häst.
 
Det finns en hel del frisyrer i spelet som jag gärna skulle vilja testa, men som känns ''onödiga'' att köpa då de knappt syns när man har hjälm/mössa/hatt på sig. Jag hoppas verkligen att de lägger in en funktion där man kan välja att ta av både huvudbonad och handskar snart. Jag hoppas att de faktiskt står fast vid det de skrev och jobbar på en sån funktion för det skulle förbättra en hel del tycker jag! Hur cool är inte den här frisyren liksom? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: