Gallant Unicorn

Pluttisen!

Som alltid när SSO hittar på något utöver det ''vanliga'' med uppdrag och nya hästar så delas spelarna i två läger. Det hetaste att bråka om just nu verkar vara hur vida det var orättvist att de som inte bidrog till #jorvikwild skulle få ta del av belöningen eller inte. För att alla vet ju att de som som bidrog genom edits och målningar gjorde det under pistolhot. Inte så att det var frivilligt eller så... Sen själva belöningen verkar även den vara rolig att bråka om, vissa beter sig som att de jobbat arslet av sig i flera dygn i streck utan vare sig vila eller mat och sedan fick ett gosedjur att ha i sadelväskan som belöning. Helt ärligt alltså, vad är det för fel på folk? De blir kränkta helt utan anledning. Det var helt frivilligt att sprida #jorvikwild OCH det är faktiskt helt frivilligt att skriva in värdekoden för gosedjuret. Vill man inte ha det så låter man bli att växla in värdekoden helt enkelt. Hur kan det vara så svårt och varför måste man skriva långa noveller på Instagram om hur hemska och orättvisa SSO-teamet är?
 
Jag tycker gosedjuret är så sött! Det enda lilla jag hade velat ändra på är storleken på hästis (min heter det i väntan på att ett bra namn ska dyka upp, okej?).
Den är väääldigt liten, nu testade jag i och för sig bara på en urhäst. Men ändå? 
 Violetwarrior ser inte så nöjd ut dock...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: