Gallant Unicorn

Ponnymys med Sneaky Dragons

Den här veckan är det jag som bestämmer och självklart tog jag tillfället i akt att leka med ponnyer!
 
Anledningen till att jag bytt tillbaka till min gamla buggfrisyr är att jag var tvungen att filma en scen till Onyx haha, jag är lite ledsen över att de inte fixat till skuggningen i håret än för jag gillar verkligen just den frisyren. Men men...
 
Aja, tillbaka till eventet!
Vi red ut på en mysig runda och stannade till och fikade och pratade ponnyminnen. Alltså så himla mysigt! Jag älskar att bara logga in och hänga med klubben! Allt var bara MYSIGT helt enkelt haha!
 Hur gulligt är det inte med alla ponnyerna?!
 

Kommentarer
Postat av: Eva Bunnyland

Hej Haley! Undrar om du har några tips om event man kan ha med sin klubb? Har nämligen en ^^

Svar: Hrm, det beror ju lite på vad man tycker är kul? Kan skriva ett inlägg med tips lite senare idag :D
ssohaley.blogg.se

Postat av: Eva Bunnyland

Okej, tack vad bra! :D

2018-04-01 @ 18:31:08 - http://ssoeva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: