Gallant Unicorn

Strandsatt i Mistfall

Jag tog tag i Mistfalluppdragen på Vanessa för några dagar sedan (haha det är ju inte riktigt lika kul att göra uppdragen för tredje eller fjärde gången så det tog lite tid) och idag råkade jag ut för en inte så rolig bugg. 
När jag skulle åka med bussen tillsammans med Rania för att konfrontera Raptor i gallerian (haha det där lät så dramatiskt!) så fick jag nätverksfel varenda gång jag hade accepterat uppdraget. Eftersom jag inte hade låst upp transporten än så kunde jag inte ta transporten till Fort Pinta för att åka med bussen där och bussen i Dundull kom inte alls. Jag antar att den busshållplatsen inte blir tillgänglig förrän man åkt med Rania för första gången?
 
Så det var bara att börja springa mot Fort Pinta,
för smart som jag var så hade jag så klart bytt hemstall till det i Dundull ehe...
Förstår ni hur glad jag var när jag väl hade kunnat göra klart uppdraget med Rania så att jag låste upp transporten? Nu blir det lite enklare att göra uppdrag haha! 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen Queenhart

Vicken smart sak att göra! Haha, tänkte byta hemstall till mistfall men gjorde inte det just för att det inte hade en transport som fungerade då. Sen kände jag att jag lika gärna kunde vara kvar i fp åtminstone tills vidare.

Svar: Jag bytte till Dundull första dagen på mitt Haleykonto, men så fort jag byggt klart ryktet där så flyttade jag tillbaka till Fort Pinta. Fick hemlängtan haha!
ssohaley.blogg.se

2018-02-11 @ 20:23:36
Postat av: Ellen Queenheart

Aa, Fort pinta är ändå bäst trots allt! (gillar dessutom att ha nära till färjorna).

2018-02-12 @ 18:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: