Gallant Unicorn

En till liten orm!

Kommer ni ihåg uppdragen vi fick göra med Freja och ormarna?
(Jag vill av någon anledning kalla henne Svea och inte Freja? Haha jag vet inte varför!) 
 
 
Hur som helst, ormarna dök upp i spelet 2015. Sen fick vi göra ett uppdrag med dem och sen ingenting? 
En liten orm bor under ett av husen i New Hillcrest och jag tror att den har funnits där sedan Epona öppnades?
 I förrgår när jag precis hade gjort klart de nyaste uppdragen i Mistfall så sprang jag på ännu en orm.
 
Jag undrar om det är tänkt att vi ska göra något uppdrag som har med ormarna att göra senare, eller om de helt enkelt bara är utplacerade där som någon sorts prydnad? Jag hade älskat att få göra uppdrag med ormarna, tänk om vi kunde få möjligheten att ha en orm som husdjur? De är ju så gulliga! Om du klickar här så kan du läsa om mitt första möte med ormarna i spelet. Det här var alltså innan uppdragen med Freja kom till spelet :)

Kommentarer
Postat av: Denise Dolphinblanket

Oj! Gick in på det gamla inlägget och som du har förändras! Oj, oj, oj! Här händer saker hela tiden, haha! Vet själv att jag såg helt annorlunda ut förr, haha! Förresten, är du helt återställd efter förkylningen? Hoppas det, för förkylning är ju rena helvetet!
Puss och kram❤️

Svar: Haha ja man ändrar sig en hel del :PJa nu är jag äntligen av med förkylningen så nu hoppas jag på att få vara frisk ett bra tag :) ❤️
ssohaley.blogg.se

2018-01-13 @ 08:56:21
Postat av: Anonym

Hemma hos min plast pappa och min mamma så har vi 12 ardenner hästar♥️Som vi tävlar skogskörning och bruks körning med♥️♥️

2018-01-14 @ 20:38:26
Postat av: Anonym

VART HAR DU KÖPT TRÄNSET


Svar: I dinodalen, vid Kallterna.
ssohaley.blogg.se

2018-01-20 @ 17:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: