Gallant Unicorn

Förkylningslevling

Jag är fortfarande superförkyld, just nu sitter jag med dubbla sockor, två tröjor, leggings, pyjamasbyxor och en pläd och det känns som att jag aldrig kommer kunna bli varm igen. Jag var i stallet mitt på dagen för att mocka och fodra, Dixie fick en stunds massage och mys. Mer än så orkade jag inte med idag. Det  gick från att vara 10 plusgrader till att vara 10 minusgrader bara över en natt här. Min förkylda kropp var inte redo och nu känner jag mig så ynklig haha! Att bara sitta och levla medan jag tittar på videor på Youtube är precis lagom ansträngning just nu! Jag har bara levlat, gjort juluppdragen (eller vad vi nu ska kalla dem?) och fotat till Instagram idag. Det är ändå rätt skönt att bara sitta och myslevla!
 

Kommentarer
Postat av: Juana Diamondrider

Krya på dig ❤️

Svar: tack <3
ssohaley.blogg.se

2018-01-07 @ 19:33:24
Postat av: Ellen Queenheart

Jag önskar nästan (men bara nästan) att jag kunde bli lite sjuk över natten då jag har min första skoldag imorrn. Hoppas du blir frisk snart! ♥️

Svar: Jag hoppas du har en bra första dag i skolan, se det som första dagen på vägen till sommarlovet? :)
ssohaley.blogg.se

2018-01-07 @ 21:17:25
Postat av: Anonym

Krya på dig bästa du♥️♥️Vad tycker du om namnet forest carrots? Min klubb heter så♥️♥️Älskar dig och din kanal♥️♥️♥️♥️♥️♥️

2018-01-08 @ 09:59:35
Postat av: Anonym

Kan du, Sasha, fiske och Sture snälla göra Ett till levlingshäng? Gärna när Sasha berättar skumma historier vad hon gjorde när hon va tonåring det var skitkulXD

2018-01-08 @ 22:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: