Gallant Unicorn

Istället för att skriva...

Så kan jag visa er vad jag gjort i spelet idag!
 

Kommentarer
Postat av: Ankan

Ååh, synd att du är sjuk! Men såg jag rätt som tyckte att du hade 95 stycken guldmynt (juluppdragen) eller var det 9 eller så?

Svar: Jag har nog runt 90, har inte koll på det ehe
ssohaley.blogg.se

2018-01-07 @ 11:56:50
Postat av: Dasha Coldhall

Faaast, du skrev ju i videon? x) ne skoja bara, synd att du är sjuk! Krya på dig!

2018-01-07 @ 17:24:35 - http://dashacoldhall.weebly.com
Postat av: Denise Dolphinblanket

Ja, jag har velat ha en lägenhet/hus jättelänge! Varför ska vi ha en soffa som bara tar plats? Och nån burk med målarfärg liksom? Varför sso, varför? Men star stable har ju gjort framset med en säng! Men det obekväma sättet man sitter på? Och när man fikar? Man typ bara: ähhh...nja...öhhhh.....oj! Nu är det borta!

Och i soffan så är det som att man sitter hur obekvämt som helst!

Förresten, krya på dig❤️

Svar: Haha ja det ser inte ut att vara en sån där mysig soffa som man bara vill krypa upp i direkt! Tack så mycket
ssohaley.blogg.se

2018-01-07 @ 17:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: