Gallant Unicorn

Min önskan blev sann!

Har haft lite strul med uppkopplingen så det här inlägget kommer en aning sent.
 
MEN förstår ni hur glad jag blev när jag såg att det kommit urhästar i nya färger?
Heeeelst så skulle jag velat ha en ny modell (tänk den uppdaterade Friesern?! Fast ja, utan tiggartass då) med de färgerna som kom idag? Hade nog fällt en tår då haha! Men, nästa gång kanske? Hur som helst, jag blev så klart störtförälskad i alla tre. Så nu har jag nio unika färgskiftare i mitt stall! Det var omöjligt att välja bort någon. 
Jag spelade med Fisky och Sasha så vi hjälpte varandra att få med alla hästarna på bild.
 
Mina hästar fick namnen Violetwarrior, Rainbowwarrior och Goldwarrior.
Jag vill så gärna ha fler valbara namn och möjligheten att välja ett eller tre ord i namnet.
Det känns som jag börjar få slut på namnalternativ nu ehe...
 

Kommentarer
Postat av: Ellen Queenheart

Jag hade nog tänkt köpa den svarta/grå som blir vit och regnbågsfärgad och döpa den till typ Rainbowdash.

2018-01-18 @ 10:54:15
Postat av: Eva Bunnyland

Köpte Rainbowwarrior fast istället för warrior blev det Rainbowdrop :) Fattar inte hur du orkar levla alla dina hästar ^^ Själv är jag sjukt slö på det och hinner inte så mycket heller!

2018-01-18 @ 15:26:55
Postat av: Ebba Highland

Åhhh, jag vill också ha en! De är ju sååå fina och cooola. Tror jag ska köpa den regnbågsfärgade för den var jättefin och cool, men gillar de andra också.... Men jag vill spela med dig! Det är så tråkigt att spela helt ensam och hittar typ inga andra vänner😔. Du är ju liksom den bästa❤️

2018-01-18 @ 20:54:24
Postat av: Ebba Highland

Förstår att du har svårt att hitta bra namn, du har ju ändå namngett över 100 hästar, då har man ju en anledning. Jag har typ 13 hästar och jag tycker det är svårt att hitta fina namn så förstår dig verkligen haha. ❤️

2018-01-18 @ 20:56:17
Postat av: Sigrid Bunnyroad

Hej! Har en fråga; Har märk att du/ni säger typ "Då kanske hon är "AFK"" eller liknande. Vad betyder AFK? Vet inte om det stavas så men du fattar nog xD

Svar: Det betyder Away From Keyboard (alltså borta från tangentbordet på svenska). Det uttrycket används oftast när någon gått från datorn :)
ssohaley.blogg.se

2018-01-20 @ 19:04:37
Postat av: sigridgreensmith.blogg.se

Jag vill också ha att man ska kunna välja om man ska ha ett, två eller tre namn här man ska döpa hästen💖

2018-01-21 @ 16:15:05 - http://sigridgreensmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: