Gallant Unicorn

Portalen och en tanke om en ny chatt

Det känns som att ''vart är portalen idag?'' är det nya ''vart är Spirit?'' i den globala chatten haha!
Men, det är ju bra att spelare kan hjälpa varandra! Dock så skulle jag önska att de la till en till chatt i spelet.
En hjälpchatt. Där hade man kunnat skriva om man behövde hjälp med ett uppdrag, att hitta portalen/Spirit och så vidare. den chatten skulle så klart vara tillgänglig överallt (ni vet, som när den globala chatten faktiskt var global och inte begränsad?)  Dock så vet jag inte riktigt hur det skulle gå i praktiken eftersom folk är duktiga på att förstöra för andra. Den chatten hade blivit spammad med bråk och klubbreklam rätt fort är jag rädd, men det hade kanske gått att sätta ett speciellt filter på den? Typ blockera ord som ''klubb'' och liknande?
 
Jag har inte gått in i portalen än, råkade bara kuta förbi den när jag letade efter extra intressant fynd i Epona. Jag sparar de fynden i sakfliken i min garderob och när jag börjar få ont om Shillings så springer jag och lämnar in fynden för att sedan sälja belöningarna då jag redan fått alla en gång.
Tips till er som vill ha ett enkelt sätt att få ihop Shillings fort!
 

Kommentarer
Postat av: Evangeline Peacesea

Bra idé med chatten! Dock kanske folk inte skulle kolla i hjälpchatten förutom om man själv behöver hjälp?
I alla fall, jättefin bild och älskar bloggen, sluta aldrig med den! <3

2018-01-29 @ 18:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: