Gallant Unicorn

Är det något på gång med Kallterna?

Är det äntligen något på gång med Kallterna nu?
Först fick vi en liten minipluttig sneak peek på dem under ett uppdrag nyligen (vilket jag av någon anledning inte har några bilder på?) , och nu har de satt en transport vid Isenport.
(Jag har hjälpt Haley G att levla, det är därför jag fotat från hennes konto)
 Jag hoppas verkligen att transporten, eller ja, luftballongen, är ett tecken på att det är något på gång där. Jag tycker att Kallterna är så coola, och jag köper inte riktigt att det bara finns två på Jorvik. Jag vill så gärna veta mer om dem och deras folkslag. Jag skulle bli så glad om vi fick veta mer om Kallterna, vad finns där bakom porten egentligen? Fler Kallter? Drömmen vore att det kom en uppdatering där vi får öppna den där porten, lära känna fler Kallter, fortsätta bygga rykte med dem och vore inte det ett perfekt sätt att få in uppdaterade Fjordhästar i spelet? De som finns nu är otroligt gulliga, MEN det vore kul med nya Fjordingar med nya animationer. Det hade varit så kul att se vad de skulle kunna få till med Fjordingarna nu när vi fått så många fina hästar till spelet! 
 
 Och vad är grejen med att de helt plötsligt bytte namn på Nanook till Nonak? 
 
 
Starstable  
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Åh, det skulle ju verkligen vara så coolt om det kom något relaterat till kallterna. Det känns som ännu en av de saker som hamnat lite i skymundan... Så himla spännande att se om det ska bli någonting!😬 Sjukt skumt också att de bytte namn på Nanok. Fast det är ju lite så sso gör, håller på med sjukt skumma grejer🙄 kram på dig finaste!❤️

Svar: Eller huuuur? Är så taggad på Kallterna haha! Kram på dig med <3
ssohaley.blogg.se

2018-08-02 @ 07:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: