Gallant Unicorn

Är på semester så kommer bli lite inaktiv

Det har varit några hektiska veckor nu, jag har renoverat mitt datorrum, haft vänner på besök, fyllt år och så vidare så ja. Det har helt enkelt varit mycket! Just nu är jag hemma hos Therese Fishgirl aka Fisky på en liten semester. Har ingen aning om hur mycket jag kommer hinna spela så risken finns att det blir lite tomt här ehe. MEN jag vill i alla fall skriva om de senaste uppdragen, ska ta tag i det i morgon när jag är lite piggare. Har åkt ca 70 mil idag så är rätt mör haha! Ni som gjort uppdragen som kom i onsdags, vad tyckte ni om dem?
 Redo att rädda Jorvik!

Kommentarer
Postat av: Juana Diamondrider

De nya uppdragen var jätte bra och väldigt kreativa! Och särskilt en del gör mig extra hypad men ska inte avslöja ifall någon som inte gjort de läser min kommentar... Ser iaf framemot nästa del :)

2018-07-07 @ 06:20:34
Postat av: Fiona Friendsea

Ha en underbar semester och grattis i efterskott sötis!♥️ PS. Hälsa gärna Fisky från mig😝!

2018-07-07 @ 09:12:27
Postat av: IsabelMasterwatcher

Riktigt bra! Älskade dem.

2018-07-07 @ 11:02:52
Postat av: Ellen Queenheart

Jag tyckte uppdragen var bra fast det kändes sim om jag inte fick nån xp av dem 😕

2018-07-07 @ 11:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: